WEB DESIGN
WEB DESIGN
WEB DESIGN
WEB DESIGN
WEB DESIGN
WEB DESIGN
Suntem aici să îți creștem afacerea prin orice mijloace!
Ai o idee sau mai multe idei tari? La fel avem și noi! Misiunea noastră este să îți creștem afacerea în mediul online!
Cum facem asta? Foarte simplu! Pe lângă faptul că venim cu idei și sugestii, pe lângă faptul că punem la dispoziția ta și a afacerii tale toate cunoștințele noastre, o să îți spunem direct când abordarea ta nu este cea mai fericită alegere. Dacă ești o persoană încăpățânată, probabil colaborarea noastră va fi una dificilă, însă rezultatele vor fi maxime. Calitatea nu înseamnă supunere, cum nici supunerea nu înseamnă calitate, haide să ne contrariem și să scoatem cele mai bune idei și strategii pentru afacerea ta!
Avem milioane de idei și idei de milioane
Știi cum e să te uiți în gol, pe geam, și să nu ai nici o idee, să ai un blocaj?
Noi am acoperit geamurile ca să nu ajungem cumva în situația asta! Am ajuns la concluzia că ideile bune devin proaste când sunt prost executate, iar ideile proaste, în unele cazuri, dacă sunt executate bine, pot deveni idei bune! Creativitatea nu înseamnă doar idei bune, de multe ori avem și idei proaste, uneori foarte proaste, însă, luăm tot ce e bun din ideile proaste și conturăm idei excelente pentru afacerea ta! Haide să gândim împreună cele mai bune strategii și noi îți garantăm cel puțin 1 milion în vânzări. Dacă acel milion e de euro, lei sau lei vechi, ține de tine!
Îți luăm banii de un suc!
Da, ai citi bine! După ce începi colaborarea cu noi, remunerația noastră va reprezenta pentru tine și afacerea ta ”bani de un suc”
În opinia noastră, prețurile pe care le aplicăm sunt corecte și justificate. Cu toate acestea, nu dorim să îți luăm tot bugetul alocat pentru online doar pentru ”manoperă”, motiv pentru care, o să găsim o soluție de mijloc. Dacă vrei să afli suma exactă pe care ar trebui să o plătești pentru ceea ce dorești tu, sună-ne sau lasă-ne un mesaj, povestim despre afacerea ta într-un meet de 15-20 de minute în care îți vom spune prețul exact, beneficiile dar și riscurile.
Avem grijă să păstrăm o relație apropiată cu toți clienții și partenerii noștri. Când aceștia au nevoie de un serviciu, întâmpină o problemă sau au nevoie de sfaturi, suntem mereu dispuși și încântați să îi ajutăm în cel mai scurt timp.
Ne place să transformăm relațiile de colaborare în relații de prietenie. Suntem conștienți cât de importantă este afacerea ta pentru tine și te asigurăm că și pentru noi este la fel de importantă, motiv pentru care îți garantăm că ne poți contacta cu o problemă oricând și la orice oră, iar noi vom fi bucuroși să te ajutăm în cel mai scurt timp posibil.
Răspunsul este DA!
Indiferent că achiziționezi un pachet web de la noi sau de la altă companie, sfatul nostru este să nu mai stai pe gânduri! Indiferent de dimensiunea afacerii, expunerea în mediul online prin intermediul unui website profesional este necesară. Motivele sunt nenumărate, însă o să îți spunem acuma 3 motive evidente și extrem de importante.
Un website este asemenea unei haine făcute la comandă. De cele mai multe ori, o haină făcută la comandă îi vine bine perosanei pentru care a fost făcută deoarece, haina făcută la comandă nu are o mărime standard.
Aceeași situație este și în cazul realizării unui website. Un website este făcut special pentru clientul care îl solicită. Website-ul se va plia pe nevoile clientului, pe tipul de afacere și pe perspectiva companiei, acest lucru făcându-l unic. Din acest motiv prețul unui website variază în funcție de nevoia clientului și în funcție de categoria website-ului (dacă este landing page, website de prezentare sau website de comerț online).
Chiar dacă prețul variază în funcție de elementele introduse în website, de numărul paginilor sau numărul produselor, îți garantăm că suma cerută de noi va fi cea corectă, interesul nostru fiind ca afacerea ta să crească, iar colaborarea cu noi să fie pe termen lung.
Pentru a afla exact cât te costă website-ul, completează formularul de mai jos, iar noi vom reveni cu un răspuns în câteva minute!
Serviciul de hosting reprezintă chiria pe care o plătim în fiecare lună pentru stocarea paginilor web în servere.
În funcție de tipul website-ului costurile lunare de hsoting sunt:
Pe lângă aceste costuri, clienții mai pot solicita diverse servicii precum administrarea paginii web, modificări în pagina web (modificări care survin după recepționarea website-ului), adăugări de pagini, adăugări de produs, etc.
Orice colaborare începută cu noi va avea la bază un contract de prestări servicii. După acceptarea ofertei trimisă de noi și stabilirea condițiilor contractuale, se va achita un avans de 50% din valoarea totală a proiectului.
Datorită dorinței noastre ca dezvoltarea în mediul online să nu reprezinte o povară financiară pentru dumneavoastră, aveți posibilitatea ca diferența de 50% să o achitați fie integral la finalizarea proiectului, fie eșalonat în 3 tranșe egale ce urmează să fie plătite lunar.
Această eșalonare este valabilă doar în cazul serviciilor de web design, restul serviciilor prestate de noi precum graphic design, marketing sau administrare social media fiind plătite integral în termen la semnarea contractului.
Răspunsul real este depinde. Din dorința de a fi sinceri și de a ajuta piața în primul rând cu informații, o să vă descriem cum funcționează vânzarea în mediul online și care sunt pașii de parcurs pentru a reuși să aveți rezultatele dorite.
Website-ul este defapt afacerea ta fizică (fie că e un cabinet dentar, o florărie, un cabinet de avocatură, o agenție imobiliară sau un magazin) transpusă în mediul online. Spre exemplu, în cazul în care decizi să îți construiești un magazin de electronice într-un sat cu 100 de locuitori, cel mai probabil, magazinul va vinde într-un an de zile aproximativ 100 produse. În cazul în care îți construiești un magazin în centrul orașului, vânzările vor fi pe măsura așteptărilor tale. Chiar dacă în ambele locații, magazinul arată la fel, iar produsele sunt identice, singurul lucru major ce le diferențiază, este traficul din zona respectivă.
Pentru a putea vinde orice produs în mediul online, website-ul are nevoie de trafic. Traficul este de 2 feluri:
Pentru ca un website să vândă la adevărata lui capacitate, nu este suficient să îl creăm și să îl lăsăm în pace. Acesta trebuie scalat la maxim prin toate modalitățile posibile, trebuie exploatată fiecare oportunitate din piață și trebuie menținut la un standard de calitate ridicat.
Revenind la întrebarea inițială, cel mai probabil o să vindeți mai mult cu un website decât o faci în mod normal, însă trebuie făcute mult mai multe lucruri pentru ca afacerea ta să fie scalată la adevăratul ei potențial.
Contactează-ne! Hai să povestim despre afacerea ta și despre plusul de valoare pe care ți-l putem aduce. Discuția este complet gratuită, iar cafeaua este din partea noastră!
Indiferent ce întrebări ai, indiferent de oră, nu ezita să ne contactezi! Pentru noi nu există întrebări proaste, moment nepotrivit sau timp pierdut, fie că ești sau nu ești un client de al nostru, fie că o să devii sau nu, ne face plăcere să îți răspundem la orice întrebări referitoare la creșterea afacerii tale în mediul online.
Aaaa.. și nu uita, până nu semnăm un contract, nu te costă nimic! 😂
Ne auzim!
Designul web este procesul de planificare și construire a elementelor site-ului tău, de la structură și aspect până la imagini, culori, fonturi și grafică.
Designul web are numeroase componente care lucrează împreună pentru a crea experiența finală a unui site web, inclusiv design grafic, design interfață, optimizare pentru motoarele de căutare (SEO) și crearea de conținut. Aceste elemente determină modul în care arată și funcționează un site pe diferite dispozitive.
Având un site web, clienții își pot găsi întotdeauna afacerea – oricând și oriunde. Chiar și în afara orelor de program, site-ul continuă să găsească și să asigure clienți noi. Oferă utilizatorului confort, deoarece acesta poate accesa informațiile de care are nevoie în confortul propriei case, fără presiune suplimentară de a cumpăra. În plus, deoarece majoritatea companiilor au în prezent propriul lor site web, există toate șansele să pierzi clienți în fața concurenților tăi, rămânând offline.
2. Credibilitate
În lumea modernă de astăzi, există așteptări ca orice companie de renume să aibă un fel de prezență online. Clienții potențiali nu vor avea încredere într-o companie care nu are un număr de telefon sau o adresă fizică. Același lucru se poate spune și despre faptul că nu are un site web și o adresă de e-mail.
Acestea sunt instrumente utile pentru a împărtăși clienților informații esențiale despre afacerea.
Pe lângă simpla afișare a informațiilor, poți folosi website-ul și pentru a vinde bunuri și servicii direct consumatorilor, în unele cazuri eliminând nevoia de a folosi magazine fizice, care implică costuri de operare mari (salariile personalului, închiriere spațiu, utilitățile). Eliminarea acestor cheltuieli generale permit, de asemenea, scăderea prețurile, oferindu-ți un avantaj competitiv real.
4. Expansiunea pieței
Întrucât website-ul este accesibil oricărei persoane din întreaga lume, abilitatea de a trece peste barierele geografice nu a fost niciodată mai ușoară. Oricine, din orice țară, putea găsi compania ta și, ca atare, este acum un potențial client.
Pur și simplu, un website proiectat strategic și captivant va atrage mai mulți vizitatori și te va ajuta la transformarea acelor vizitatori în clienți potențiali. Acest lucru va duce în mod inevitabil la o creștere a veniturilor care cu siguranță va aduce beneficii companiei tale!