Online Growth Solutions

MENIU

MARKETING DIGITAL

Servicii PPC

Starter

Facebook & Instagram

Buget lunar 1-600 €

*pachetul nu include și design graphic

*bugetul de marketing se achită separat de taxa de administrare

Intermediate

Facebook, Instagram & Google

Buget lunar 600-3.000 €

*procentul se calculează din bugetul de marketing alocat

*pachetul nu include și design graphic

*bugetul de marketing se achită separat de taxa de administrare

Premium

Facebook, Instagram & Google

Buget lunar +3000 €

*procentul se calculează din bugetul de marketing alocat

*pachetul nu include și design graphic

*bugetul de marketing se achită separat de taxa de administrare

DE CE

NOI?

Marketing

             Suntem aici să îți creștem afacerea prin orice mijloace!

        Ai o idee sau mai multe idei tari? La fel avem și noi! Misiunea noastră este să îți creștem afacerea în mediul online!

        Cum facem asta? Foarte simplu! Pe lângă faptul că venim cu idei și sugestii, pe lângă faptul că punem la dispoziția ta și a afacerii tale toate cunoștințele noastre, o să îți spunem direct când abordarea ta nu este cea mai fericită alegere. Dacă ești o persoană încăpățânată, probabil colaborarea noastră va fi una dificilă, însă rezultatele vor fi maxime. Calitatea nu înseamnă supunere, cum nici supunerea nu înseamnă calitate, haide să ne contrariem și să scoatem cele mai bune idei și strategii pentru afacerea ta!

             Avem milioane de idei și idei de milioane

        Știi cum e să te uiți în gol, pe geam, și să nu ai nici o idee, să ai un blocaj?

        Noi am acoperit geamurile ca să nu ajungem cumva în situația asta! Am ajuns la concluzia că ideile bune devin proaste când sunt prost executate, iar ideile proaste, în unele cazuri, dacă sunt executate bine, pot deveni idei bune! Creativitatea nu înseamnă doar idei bune, de multe ori avem și idei proaste, uneori foarte proaste, însă, luăm tot ce e bun din ideile proaste și conturăm idei excelente pentru afacerea ta! Haide să gândim împreună cele mai bune strategii și noi îți garantăm cel puțin 1 milion în vânzări. Dacă acel milion e de euro, lei sau lei vechi, ține de tine!

             Îți luăm banii de un suc!

        Da, ai citi bine! După ce începi colaborarea cu noi, remunerația noastră va reprezenta pentru tine și afacerea ta ”bani de un suc”

        În opinia noastră, prețurile pe care le aplicăm sunt corecte și justificate. Cu toate acestea, nu dorim să îți luăm tot bugetul alocat pentru online doar pentru ”manoperă”, motiv pentru care, o să găsim o soluție de mijloc. Dacă vrei să afli suma exactă pe care ar trebui să o plătești pentru ceea ce dorești tu, sună-ne sau lasă-ne un mesaj, povestim despre afacerea ta într-un meet de 15-20 de minute în care îți vom spune prețul exact, beneficiile dar și riscurile.

        Avem grijă să păstrăm o relație apropiată cu toți clienții și partenerii noștri. Când aceștia au nevoie de un serviciu, întâmpină o problemă sau au nevoie de sfaturi, suntem mereu dispuși și încântați să îi ajutăm în cel mai scurt timp.

        Ne place să transformăm relațiile de colaborare în relații de prietenie. Suntem conștienți cât de importantă este afacerea ta pentru tine, și te asigurăm că și pentru noi este la fel de importantă, motiv pentru care îți garantăm că ne poți contacta cu o problemă oricând și la orice oră, iar noi vom fi bucuroși să te ajutăm în cel mai scurt timp posibil.

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Marketingul digital, cunoscut și sub denumirea de marketing online, se referă la publicitatea furnizată prin canale digitale pentru a promova afacerile și a atrage potențialii clienți folosind internetul și alte forme de comunicare digitală, cum ar fi: 

  • Motoare de căutare
  • Website-uri
  • Rețelele de socializare
  • E-mail
  • Aplicații pentru mobil
  • Mesaje text

La fel ca marketingul, marketingul digital funcționează prin furnizarea de informații unui public țintă cu scopul de a atrage atenția, de a trezi interesul, de a genera conștientizare și de a face vânzări.

Orice tip de marketing  poate ajuta afacerea să prospere. Cu toate acestea, marketingul digital a devenit din ce în ce mai important deoarece canalele digitale sunt extrem de accesibile. 

De la rețelele sociale până la mesajele text, există multe modalități de a folosi tacticile de marketing digital pentru a comunica cu publicul țintă. În plus, marketingul digital are costuri inițiale minime, ceea ce îl face o tehnică de marketing rentabilă pentru întreprinderile mici.

Campaniile de marketing digital pe care le creăm sunt adaptate în funcție de fiecare business în parte. Așadar, ținem cont de bugetele de care dispun clienții noștri și ne adaptam în funcții de cerințele acestora.

INFORMAȚII UTILE

Ce este digital marketing?

Marketingul digital este marketing care are loc prin intermediul dispozitivelor conectate la internet. Marketingul prin e-mail, marketingul de conținut , marketingul pe rețelele sociale și multe alte aspecte ale marketingului digital sunt esențiale pentru antreprenorii de astăzi.

În mod tradițional, companiile au ajuns la  publicul țintă folosind canale precum televiziune, radio, reviste, evenimente și poștă directă. Acum, pe măsură ce oamenii petrec mai mult timp online, companiile încearcă să ajungă la potențialii cumpărători prin canale digitale. La urma urmei, afacerile trebuie să ajungă acolo unde sunt oamenii.

Motive pentru care ar trebui să începi să investești în digital marketing:

  1. Implicarea clientul în fiecare etapă unei  cumpărare

Înainte ca marketingul digital să devină popular, nu mulți oameni vorbeau despre etapele pe care le parcurge un client , în principal pentru că era dificil de înțeles și analizat. De cele mai multe ori, un client merge la un magazin fizic după ce a văzut un anunț la televizor sau în ziar, ia o decizie și plătește pentru produsul sau serviciul achiziționat. Cu toate acestea, prin marketingul digital, putem urmări fiecare pas pe care îl face un client.

În zilele noastre,  un consumator  vede un anunț online,  caută și  compară prețuri pe diferite site-uri web, apoi merge la un magazin pentru a încerca produsul sau  cumpără într-un magazin online. Aplicațiile mobile oferă cumpărătorilor oferte speciale și cupoane, asistență pentru clienți și instrumente de comparare, care ne îmbunătățesc înțelegerea procesului de cumpărare. Cu marketingul digital, putem urmări întreaga călătorie de cumpărare a clientului.

      2.  Optimizarea și obținerea de rate de conversie mai bune

Spre deosebire de marketingul tradițional, care include reclame scumpe TV, radio sau tipărite, platformele de publicitate online sunt mult mai accesibile. De asemenea,  poți îmbunătăți rata de conversie a anunțurilor. Cu reclamele tipărite, este adesea dificil să urmărești ratele de conversie, deoarece totul se întâmplă offline. De unde știi dacă cineva a văzut anunțul tău într-o revistă și după a vizitat afacerea ta? Dacă nu poți urmări performanța reclamei, cum o poți optimiza?

Publicitatea digitală este mai eficientă, deoarece fiecare interacțiune este urmărită. Știi imediat câte persoane văd anunțul și ce acțiuni întreprind.

Majoritatea platformelor de publicitate online includ un anumit nivel de raportare, pe care îl poți utiliza pentru a optimiza designul anunțurilor.

3.     Măsurarea cu precizie a rezultatelor

Prin intermediul marketingului tradițional este dificil să măsori rezultatele campaniei tale de marketing. De exemplu, dacă plasezi un anunț într-un ziar și pe un panou publicitar simultan, nu poți ști exact câte persoane au văzut anunțul din ziar sau câți au văzut anunțul din panou publicitar. Ceea ce poate fi  frustrant este că nu știi care reclamă este mai eficientă și în ce reclamă să investești.

Marketingul digital nu are astfel de probleme. De fapt, cu marketingul digital, poți măsura rezultatele campaniilor de la momentul în care se face click pe anunț până la momentul în care vizitatorul părăsește pagina. Tot! Poți determina câți oameni au văzut anunțul, câte vânzări au rezultat din anunț și, în cele din urmă, rentabilitatea investiției (ROI). Software-ul de analiză a datelor (cum ar fi Google Analytics) și rețelele sociale sau platformele de anunțuri (cum ar fi Facebook Ads și Google Ads) fac posibilă această monitorizare sau măsurare.

4.     Creșterea loialității clienților prin comunicare

După cum știi, atragerea de clienți noi are un cost mai mare decât păstrarea clienții existenți. Loialitatea clienților poate fi dificil de realizat, dar merită din plin eforturile.

Un client adus poate face o altă achiziție sau poate recomanda afacerea ta, ceea ce ajută la creșterea vânzărilor. Pentru a păstra clienții, trebuie să păstrezi legătura cu aceștia, iar marketingul digital face asta mai ușor ca niciodată.